Hei! Kiitos kun olet täällä! Kuljetamme toistaiseksi vain pk-seudulle, joten huomioithan tämän tilauksia tehdessäsi. (Kuljetusmaksu 10,90 € /Noutopalvelu 3,90 €) Jos teet tilauksen keskiviikkoisin klo 23:59 mennessä, saat ruokaostokset kotiovellesi perjantaisin klo 16:00-20:00 aikavälillä. Klikkaa tästä ruokaostoksille -- >

/
Tietosuojaehdot

Tietosuojaehdot

Tietosuojaehdot

Muokattu viimeksi 03/2023 Barakah-Way Oy:n toimesta.

Barakah-Way Oy kauppakassipalvelun tilaus- ja toimitusehdot

Asiakkaan tulee tutustua näihin sopimusehtoihin huolellisesti ennen palveluun rekisteröitymistä ja käyttämisen aloittamista. Rekisteröitymällä asiakkaaksi käyttäjä hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu niitä noudattamaan kokonaisuudessa kulloinkin voimassa olevassa muodossa. Tilauksiin ja toimituksiin sovelletaan verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoja. Näiden ehtojen hyväksyminen on ehtona verkkopalvelun käytölle.

Palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen asiakassopimus tulee asiakkaan taholta voimaan, kun asiakas on hyväksynyt nämä sopimusehdot sekä käyttöehdot ja tehnyt rekisteröinnin loppuun.

1.         Asiakkaan ja kaupan välisestä sopimuksesta:

Alhaalla listatut sopimusehdot muodostavat sopimuksen sinun ja kaupan välille. Jos ostat verkkokaupasta kuluttajana, sovelletaan kauppaan myös kuluttajansuojalakia.
Barakah-Way Oy:llä ja/tai Kaupalla on oikeus muuttaa palvelun sisältöä ja näitä sopimusehtoja. Voimassa olevat sopimusehdot löydät aina verkkokaupasta. Mahdollisien muutoksien varalta, on tärkeää että luet sopimusehdot huolellisesti ennen jokaisen tilauksen loppuun saattamista.

2.         Asiakkaaksi rekisteröityminen:

Tilaukset verkkokaupasta voi tehdä vain rekisteröityneenä käyttäjänä. Asiakkaan on annettava rekisteröitymisen yhteydessä kaikki pakolliseksi merkityt tiedot. Palveluun rekisteröityminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta, sillä rekisteröinnin loppuun saattaminen edellyttää asiakkaan sähköpostiin lähetettävää vahvistusviestin käsittelyä.

Rekisteröityminen on pakollinen, sillä se mahdollistaa muun muassa ostoslistojen tallentamisen, tilauksen muokkaamisen ja sen etenemisen seuraamisen.

1.            Asiakkaaksi voi rekisteröidä kuka tahansa vähintään 18- vuotias, kuluttajan roolissa toimiva henkilö.

2.            Tekemäsi tilaus vahvistetaan lähettämällä sähköpostiviesti ilmoittamaasi osoitteeseen.

3.            Vastaat kaikesta käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi tapahtuvasta käytöstä ja siitä, että käyttö noudattaa yhtiön ehtoja. Salasanasi salassapito on omalla vastuullasi.

4.            Barakah-Way:lla on oikeus evätä rekisteröityminen ja sulkea asiakkaan käyttäjätunnus oman harkintansa mukaan tarvittaessa.

5.            Sinun tulee hyväksyä nämä ehdot kokonaisuudessaan, jotta voit tehdä ostoksia verkossa kanssamme.

Henkilötietojen käsittely

3.         Asiakkaaksi rekisteröityminen:

Palveluntarjoaja käsittelee asiakkaiden henkilötietoja asiakasrekisterissään henkilötietolain ja oheisen rekisteriselosteen mukaisesti asiakassuhteen keston ajan sekä kohtuullisen ajan sen jälkeen.

Palveluntarjoajalla on oikeus tehdä muutoksia palveluun. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja ilmoittamalla asiasta palvelussaan tai sähköpostitse asiakkaille viimeistään kuukautta ennen muutoksen voimaanastumista. Tekemällä uusia tilauksia ehtomuutoksen voimaanastumisen jälkeen asiakas vahvistaa sitoutuvansa muutettuihin sopimusehtoihin.

Sivustoilla oleva materiaali (kuten tekstit, kuvat, grafiikka, tuotetiedot, tavaramerkit ja tekijänoikeudella suojattua aineisto) on palveluntarjoajan ja sen yhteistyökumppaneiden omaisuutta. Materiaalien kopioiminen tai käyttö ilman palveluntarjoajan lupaa on kielletty muuhun kuin asiakkaan omaan henkilökohtaiseen yksityiseen käyttöön.

Palvelu saattaa sisältää linkkejä kolmansien osapuolten Internet-sivuille, joita palveluntarjoaja ei ylläpidä. Palveluntarjoaja ei vastaa tällaisten sivujen sisällöstä ja asiakkaan tulee tutustua kyseisten sivustojen käyttöehtoihin ja tietosuojaselosteisiin.

Palveluntarjoaja ei takaa palvelun häiriötöntä toimintaa. Palvelua koskevat samat rajoitukset kuin Internetiä yleensä, esimerkiksi käyttäjien yhtäaikaiset yhteydenotot voivat ruuhkauttaa palvelua ja vaikuttaa sen käytettävyyteen.

Palveluntarjoajalla on oikeus tilapäisesti sulkea palvelu tai se osa, jos se on tarpeen. Tällöin palveluntarjoaja pyrkii toimimaan siten, että keskeytys jää mahdollisimman lyhytaikaiseksi ja siitä aiheutuu asiakkaalle mahdollisimman vähän haittaa. Palveluntarjoaja pyrkii etukäteen tiedottamaan tulevista huoltotöistä ja suunnitelluista katkoksista.

Tietosuojaselosteet

EU tietosuoja-asetuksen mukaiset tietosuojaselosteet voit ladata alla olevista linkeistä. Näiden tietosuojaselosteiden on tarkoitus on selventää asiakkaalle Barakah Wayn -palvelun henkilötietojen keräämisestä ja tietosuojakäytännöistä. Nämä ehdot tulee hyväksyä käyttäkseen barakahway.fi sivustoa ja palveluita.

Asiakasrekisteri

Barakah-Way Oy

ASIAKASREKISTERIN TIETOSUOJASELOSTE 

  1. Rekisterinpitäjä 

Rekisterin rekisterinpitäjä Barakah-Way ( Y-tunnus 3175812-1 )

Rekisteriasioiden yhteyshenkilö

Abdirisak Ahmed
p. 040 7701810
Abu@barakah.fi

   2Rekisterin nimi 

Rekisterin nimi:  

  •  Barakah-Way Oy Asiakasrekisteri (kauppakassipalvelua varten)

    3Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus 

Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen, palvelujen tarjoamiseen ja toimittamiseen sekä palvelujen kehittämiseen ja laskutukseen liittyen. Henkilötietoja käsitellään myös mahdollisten reklamaatioiden ja muiden vaatimusten selvittämisen edellyttämissä tarkoituksissa. Lisäksi henkilötietoja käsitellään asiakkaille suunnatussa viestinnässä kuten tiedotus- ja uutisointi tarkoituksissa sekä markkinoinnissa, jonka osana henkilötietoja käsitellään myös suoramarkkinointiin ja sähköiseen suoramarkkinointiin liittyvissä tarkoituksissa. 

Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on toteuttaa asiakkaalle varaus-, kuljetus- ja tuotteiden tilauksia 

Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.
Rekisterinpitäjä käsittelee tietoja itse sekä hyödyntää henkilötietojen käsittelyssä rekisterinpitäjän puolesta ja lukuun toimivia alihankkijoita. 

    4Käsittelyn oikeusperusteet 

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteita ovat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (jäljempänä myös ”GDPR”) mukaiset perusteet:

  • Rekisteröity on antanut suostumuksensa henkilötietojensa käsittelyyn yhtä tai useampaa erityistä tarkoitusta varten. Käsittely on tarpeen sellaisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi, jossa rekisteröity on osapuolena, tai sopimuksen tekemistä edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi rekisteröidyn pyynnöstä.
  • Rekisteritietojen käsittely on tarpeen rekisterinpitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi.

Edellä mainittu rekisterinpitäjän oikeutettu etu perustuu rekisteröidyn henkilön ja rekisterinpitäjän välillä olevaan merkitykselliseen ja asianmukaiseen suhteeseen, joka on seurausta siitä, että rekisteröity on rekisterinpitäjän asiakas, ja kun käsittely tapahtuu tarkoituksiin, joita rekisteröity on kohtuudella voinut odottaa henkilötietojen keräämisen ajankohtana ja asianmukaisen suhteen yhteydessä. 

   5.  Rekisterin tietosisältö (käsiteltävät henkilötietoryhmät) 

Rekisteri sisältää seuraavat henkilötiedot lähtökohtaisesti kaikista rekisteröidyistä henkilöistä: 

  • Henkilön perustiedot ja yhteystiedot: (sis. etunimi, sukunimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite.)

Henkilötietoja kerätään ja päivitetään myös sovellettavan lainsäädännön rajoissa yleisesti saatavilla olevista lähteistä, jotka liittyvät rekisterinpitäjän ja rekisteröidyn henkilön välisen asiakassuhteen toteuttamiseen ja joiden avulla rekisterinpitäjä toteuttaa asiakassuhteiden ylläpitämiseen liittyviä velvollisuuksiaan. 

Markkinointi- ja viestintä rekisteriin kerätään tietoja myös ulkopuolisista palveluista tai sovelluksista, kuten Facebook, Instagram, muut sosiaalisen median kanavat, mailchimp, Google analytics, yritysten kotisivut, internetissä olevat yritysluettelot, mahdolliset messut ja tapahtumat, asiakastapaamiset, yhteistyökumppanit.

  6Henkilötietojen säilytysaika 

Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin on tarpeellista suhteessa niihin alkuperäisiin tai yhteensopiviin tarkoituksiin, joihin henkilötiedot on kerätty. 

Henkilötietojen säilyttämisen tarvetta arvioidaan kolmen vuoden välein ja joka tapauksessa rekisteröityä henkilöä koskevat tiedot poistetaan rekisteristä viiden vuoden kuluttua sen jälkeen, kun kyseisen rekisteröidyn asiakassuhde rekisterinpitäjään on päättynyt, ja asiakassuhteeseen liittyvät velvollisuudet ja toimenpiteet on suoritettu loppuun. Esimerkiksi kirjanpitotositteita säilytetään kuusi vuotta tilikauden päättymisestä. 

Rekisterinpitäjä arvioi tietojen säilyttämisen tarpeellisuutta säännöllisesti sisäisten käytännesääntöjen mukaisesti. Lisäksi rekisterinpitäjä toteuttaa kaikki mahdolliset kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että käsittelyn tarkoituksiin nähden epätarkat, virheelliset tai vanhentuneet henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä. 

   7.  Henkilötietojen vastaanottajat (vastaanottajaryhmät) sekä tietojen säännönmukaiset luovutukset 

Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. 

  8.  Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle 

Rekisteriin sisältyviä henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle. 

   9.  Rekisterin suojauksen periaatteet 

Henkilötietoja sisältäviä aineistoja säilytetään lukituissa tiloissa, joihin on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä. 

Henkilötietoja sisältävä tietokanta on palvelimella, jota säilytetään lukitussa tilassa, johon on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä. Palvelin on suojattu asianmukaisella palomuurilla ja teknisellä suojauksella. 

Tietokantoihin ja järjestelmiin on pääsy vain erikseen myönnettävillä henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Rekisterinpitäjä on rajannut käyttöoikeudet ja -valtuudet tietojärjestelmiin ja muihin tallennus alustoihin siten, että tietoja pääsevät tarkastelemaan ja käsittelemään ainoastaan niiden lainmukaisen käsittelyn kannalta tarpeelliset henkilöt. Lisäksi tietokantojen ja järjestelmien käyttö tapahtumat rekisteröityvät rekisterinpitäjän IT-järjestelmän lokitietoihin.

Rekisterinpitäjän työntekijät ja muut henkilöt ovat sitoutuneet noudattamaan vaitiolovelvollisuutta ja pitämään salassa henkilötietojen käsittelyn yhteydessä saamansa tiedot. 

10. Rekisteröidyn oikeudet 

Rekisteröidyllä henkilöllä on seuraavat oikeudet:

  •  Oikeus saada pääsy henkilötietoihin
  • Oikeus tietojen oikaisemiseen
  • Oikeus tietojen poistamiseen (elinkaaren päättyessä tai mikäli käsittely on lainvastaista)
  • Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (tietojen oikeellisuuden kiistäminen tai lainvastainen käsittely)
  • Oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen (automaattisen käsittelyn osalta)
  • Oikeus saada tieto henkilötietojen tietoturvaloukkauksesta.